Tule mukaan / Enrolment

Jos sinulla on Suomi-kouluun liittyviä kysymyksiä, ota yhteyttä.

Lukukausimaksut laskutetaan kahdesti vuodessa (per semester)

• $60 / lapsi / semester (Perheen 1-2 lasta)
  • $45 / lapsi / semester (3-4 lasta)
  • $55 fundraising levy / perhe / semester

Perheiden aktiivista osallistumista koulun toimintaan pidetään myös hyvin tärkeänä. Vuoden alussa laaditaan työvuorolista – jokaisella koulukerralla tarvitaan kaksi vanhempaa keittiövuoroon sekä kaksi vanhempaa siivousvuoroon.

Odotuksena on myös osallistuminen varojenkeruutapahtumiin, kuten sausage sizzle-, markkina- ym. tapahtumiin.

Jos haluat tulla tutustumaan koulun toimintaan, otathan ensin yhteyttä Puheenjohtajaan tai Varapuheenjohtajaan. Näin voimme varmistaa että lapsellesi sopivassa ryhmässä on tilaa ja että kyseinen opettaja tietää varata riittävästi oppimateriaaleja mukaan.

Jos tutustumisen jalkeen haluat liittyä koulun jäseneksi, tulosta ja täytä alla oleva lomake ja tuo se koululle. Uusi lomake tarvitaan myös jokaiselta oppilaalta aina vuoden ensimmäisenä koulupäivänä.

Enrolment form

Suomi-koulu on tarkoitettu vain kouluikäisille lapsille. Jos olet suomen kielen opiskelusta kiinnostunut aikuinen, yhteyshenkilö on Tarja Papantoniou, puhelin 0413 519 455.

Finnish School is for school aged children. If you are an adult interested in learning Finnish, please get in touch with Tarja Papantoniou at 0413 519 455.